Zpět na výpis článků
Portrétní foto Petra Němečka
Markéta Paločková
6. 5. 2024, 12:24
Fotografování

Na co se zaměřit před brandovým focením

Podpořit svojí značku fotografiemi je skvělý nápad. Co bychom si měli před focením ujasnit? To je téma pro dnešní článek.

Brandové focení má být cesta k přiblížení se k Vašim zákazníkům. Ukázat se jim v tom nejlepším světle a nechat je nahlédnout pod pokličku. Češi jsou zvědavý od přírody a chtějí vidět, kolik práce je za tím, co si chtějí pořídit.

Než se pustíme společně do vytvoření jedinečných fotografií, projdeme na konzultaci následující body:

  • Kdo je Váš ideální klient.
  • Co nejlépe vystihuje vaší značku.
  • Jaké používáte v propagaci barvy.
  • Jaké chcete vyvolat pocity.
  • Proč si má zvolit klient právě vás.
  • Kde všude nabízíte své služby či produkty.
  • Kdo nebo co vás posledně inspirovalo.
  • Kam chcete fotografie použít.
  • Kdo je vaše největší konkurence.

Díky těmto bodům si uděláme obrázek o tom, na koho cílíme fotografie. Jestli mají být v přátelském duchu, aby vás ukázaly lidsky. Nebo jestli je vaše podnikání stavěno na seriozním vystupování. Každá informace se počítá.

Je důležité si uvědomit, že i když váš produkt nebo služba může být zaměřená na zvířata, vaše skutečná cílová skupina jsou jejich majitelé. Ti mají své vlastní priority a očekávání ohledně produktů, které svým mazlíčkům nabízejí. Pokud se například specializujete na výrobu výživy pro domácí zvířata, majitelé mohou klást důraz na kvalitu, bezpečnost, zdravotní výhody a vhodnost stravy pro konkrétní potřeby jejich zvířecího přítele. Je proto nezbytné přizpůsobit vaše brandové fotografie tak, aby oslovily právě tyto majitele zvířat a zdůraznily výhody a hodnoty, které jim váš produkt nabízí.

Také je důležitým bodem lokalita. Budete své služby či produkty nabízet lokálně nebo pro všechny? Bude mít cílové publikum něco společného? Např. budou z Plzně, tak vás vyfotíme na místech, které místní lidé poznají.

Líčení i oblečení by mělo být takové, aby jste se hlavně cítili ve své kůži. Pokud pracujete jako floristka, určitě se nehodí fotit v kostýmku. Mnohem více parády uděláte v klasickém oblečení a zástěře, kterou opravdu při práci používáte. 

Nezapomínejte, že v jednoduchosti je krása. Klidně si sedněte do oblíbeného křesla a procházejte emaily, fotografie ukáže s jakým klidem řešíte dotazy od klientů.

Během focení

Budeme se snažit o to, aby focení nebylo strojené, protože by to bylo poznat. Klidně Vás necháme pracovat nad jedním z vašich úkolů. Díky tomu vzniknou fotografie, které budou mít co předat.

Pokud se živíte tvorbou nějakého produktu, ukážeme společně lidem, kolik práce za tím výrobkem stojí.

Když je vaší činností nějaká služba, určitě jí předchází i přípravy. Domlouvání termínů, školení, nákup potřeb do salonu. To je také důležité.

Hlavní je být přirozený, proto si s Vámi během focení povídáme, a nebo vám pustíme i oblíbené písničky.

Naše služby

Máte zájem o naše služby?

Dejte nám o tom vědět prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Kontaktní formulář